Levering

LEVERINGSMETODE OG AGENT

Alle våre produkter som kan kjøpes er også tilgjengelige på lager. Vi leverer med Postnord/Posten som er landsdekkende med ca 1600 postagenter. Vanligvis leveres forsendelsene direkte hjem til deg. Er pakken for stor (tykkere enn 3 cm) vil du enten få en meddelelse i postkassen, en SMS eller e-postmelding. Deretter henter du pakken på ditt nærmeste postkontor/leveringspunkt. Når du henter en pakke, rekommandert brev eller postoppkrav hos en agent, eller du mottar en leveranse hjemme, må du kunne legitimere deg. Vis alltid gyldig legitimasjon. Navnet på legitimasjonen må være det samme som mottakerens navn og navnet på forsendelsen. Hvis du henter til noen andre, må du vise både din og mottakerens legitimasjon. Hvis det er et rekommandert brev, må begge signere. Pakken vil oppbevares hos agenten/utleveringsstedet i to uker. Pakker som ikke hentes returneres til TopLady og vi forbeholder oss retten til å belaste nok 200 for returfrakt og administrative kostnader.

LEVERINGSTID

Leveringstiden er 3–5 arbeidsdager og blir beregnet fra når bestillingen er gjort til du har mottatt varene på døren, eller de er levert til en postagent/utleveringssted, dvs. den totale leveringstiden. Alle varer som er tilgjengelige for salg er også på lager. Vi er ikke ansvarlige for leveringsforsinkelse fra PostNords/Postens side. Ved svært høy etterspørsel etter visse plagg kan leveringstiden bli noe lengre, dette er uvanlig og vi vil svare raskt på spørsmål vedrørende levering på kundservice@toplady.se . Hvis vi ikke klarer å levere innen avtalt tid, vil du raskt bli informert om årsaken til forsinkelsen. Du vil også bli informert om den nye leveringstiden hvis mulig. Hvis vi ikke kan korrigere feilen innen rimelig tid og leveringstiden er av vesentlig betydning, har du rett til å avbryte kjøpet. En bestilling kan bli kansellert hvis vi mottar informasjonen før vi sender den. Vi sender ut hver dag kl. 11.00.