KJØPSVILKÅR

KJØPSVILKÅR TOPLADY UNDERTØY

PRISGARANTI

Alle priser inkluderer norsk moms.

Vi ønsker at våre kunder skal føle seg trygge med sitt valg av Norges billigste undertøy og klær. Derfor tilbyr vi deg mellomlegget dersom du finner lignende produkter i en annen butikk.

ALDER

For og handle undertøy eller øvrige produkter hos oss, må du være minst 18 år eller ha tillatelse fra dine foresatte. Ved bestilling av undertøy eller andre produkter hos oss, inngår du en kjøpsavtale med Toplady.

LAND

TopLady selger per i dag til Norge, Sverige, Danmark og Finland.

GYLDIGHET

Disse kjøpsvilkårene følger svensk og norsk lov. For private forbrukere gjelder forbrukerkjøpsloven og angrerettloven, som også inkluderer rettigheter for selskapet. Mer informasjon er tilgjengelig på det svenske forbrukerrådets hjemmeside.

PRISER & BETALING

Prisene våre inkl. Norsk MVA. Vi tilbyr kortbetaling, fakturabetaling, delbetaling og direktebetaling via Klarna. Mer informasjon om gjeldene betalingsvilkår finner du i kassen. Dersom du handler med en rabattkode, så vil rabatten bli trukket fra på den normale prisen. Dersom det finnes flere priser på et produkt, så er det alltid den laveste prisen som gjelder for våre kunder. Kupongkoder gjelder kun en gang per bestilling og minimumskjøpet er 200 kr. En rabattkode kan ikke kombineres med andre tilbud. Våre rabattkoder gjelder for maksimalt 30 dager.

ANGRERETT

Du har 14 dagers angrefrist, og den løper fra og med den dagen pakken har ankommet ditt utleveringssted – f.eks post i butikk. Dersom mottaks dato ikke kan bevises, så gjelder postens datostempel pluss to arbeidsdager fra ordrebehandlingen. Returer som ikke kommer til oss innen fristen, godkjennes ikke. Du er ansvarlig for å holde varen i like god stand som du mottok den i (vi kontrollerer alle returer og varene må godkjennes ved kontrollen). Varen skal ikke være skadet eller brukt på noe måte. Husk at truser og strømpebukser kan kun returneres i uåpnet emballasje. Dette gjelder også for annet undertøy som ligger i lukkede esker og undertøy i forseglede poser. Dette er av hygieniske årsaker. Forsegling av løshår må ikke klippes opp. Korsetter som er snøret igjen ved prøving kan ikke regnes som godkjent retur. Vil du ha tilbake din vare, belastes fraktkostnaden. Produkter som leveres i vakre innpakninger må også returneres i samme emballasje for og få godkjent retur.

LEVERANSETID

Leveransen for lagerførte varer er på 2-4 arbeidsdager. Vi er ikke ansvarlig for postens forsinkelser ved levering. Ved veldig stor etterspørsel på våre klær, kan leveringstiden være noe lenger. Det hender sjeldent, og vi svarer raskt på spørsmål vedrørende levering på kundeservice

LEVERINGSALTERNATIV

Vanligvis leveres pakken direkte hjem til deg. Skulle pakken være klumpete så får du en hentemelding i postkassen, sms – eller e-postvarsling, og deretter henter du den på nærmeste utleveringssted. F.eks post i butikk.

UAVHENTET PAKKE

Pakken ligger på postkontoret i 14 dager, før den returneres til oss. En ikke utlevert pakke returneres til oss og vi forbeholder oss da retten til og belaste deg med 200 kr. for returfrakt, avgifter og administrative kostnader.

RETUR

Toplady Norway dekker ikke frakten ved retur. Vi må godkjenne den returnerte varen før du får din tilbakebetaling. For at returen skal godkjennes skal den være korrekt håndtert, ikke være tilgriset, brukt eller lukte parfyme etc. Korsetter får ikke prøves uten genser / singlet under. Snøringen eller glidelåsen på korsettet må ikke være synlig brukt ved retur. Korsettene granskes nøye. Det er viktig at undertøyet som leveres i vakre innpakninger også må returneres i de samme emballasjene som de kom i (oppbevaringsboks som ikke skader den vakre emballasjen under transport). Ellers vil ikke returen bli godkjent. Viktig! Retur må skje innen 14 dager, ellers godkjennes den ikke. Informasjon angående dette gis per e-post. Du er ansvarlig for at returen kommer fram til oss.

Se også: retur-og-bytte

REKLAMASJON

Toplady betaler fraktavgiftene ved reklamasjon. Vi må godkjenne reklamasjonen før vi kompenserer. For at reklamasjonen skal godkjennes, skal varen være korrekt håndtert og ikke være ødelagt. Du må sende oss et bilde av den defekte varen. I første omgang, så vil vi sende ut en ny vare. Dersom du ikke ønsker en ny vare, så faller returen inn under vanlig angrerett.

HVORDAN LEVERER JEG TILBAKE VARER SOM IKKE PASSER?

Toplady Sweden AB (556891-4054) Morselskapet til Toplady Norway (822870872) er sertifisert av Trygg E-handel, noe som betyr at du kan føle deg trygg når du handler. Hvis du vil endre størrelse, håndteres retur på samme måte og du kan lage en ny ordre. Du får riktig størrelse på raskest mulig måte.

Se også: retur-og-bytte

TILBAKEBETALING

Dersom du benytter deg av angreretten får du tilbake dine penger innen 30 dager. Hvis du allerede har betalt, med f.eks kredittkort eller direktebetaling, kommer Klarna til å kontakte deg per e-post innen noen dager for å få informasjonen de trenger for å sende din tilbakebetaling. Pengene skal være tilbakebetalt senest 30 dager etter at vi mottok returen.

For mer informasjon om faktura og spørsmål rundt betaling kan du ringe fakturaavdelingen Klarna på tel: 21 01 89 91 eller chat.

KONTAKTINFORMASJON

TopLady Norway
Rådastocksvägen 1
435 44 Mölnlycke – SE

Organisasjonsnummer: 822870872

Kundeservice

 

 

kategorier